Onderhoud en beheer

WHITE heeft veel ervaring met het ontwikkelen, realiseren en onderhouden van online-oplossingen. Bovendien houdt het bij ons niet op na oplevering, sterker nog: dan begint het vaak pas. Succesvolle websites en webwinkels staan namelijk nooit stil, vanaf de livegang blijven ze constant in ontwikkeling. Daar helpen we ook u graag bij. Samen kunnen we een traject starten om uw website verder te optimaliseren, conversie te verhogen en invulling te geven aan uw online marketing. We werken hierbij met afgebakende projecten (sprints) die uw persoonlijke projectmanager samen met u opstelt. We maken hierbij onderscheid in beheer, onderhoud en service werkzaamheden.

Service

Wij vinden het belangrijk dat u prettig kunt werken met onze producten. Daarom helpen we u graag met het gebruik van onze NetCenter modules en webhosting diensten. U kunt rekenen op onze kosteloze service:

  • Ondersteuning bij het gebruiken van onze NetCenter beheer modules
  • Vragen over webhosting diensten die u bij WHITE afneemt
  • Het aanmaken of wijzigen van pop3 e-mailaccounts
  • Dagelijkse backup van uw website of webwinkel
  • Uw hosting account wordt standaard voorzien van anti-virus software
  • Uw pop3 e-mailaccounts worden standaard voorzien van een spamfilter
  • 24/7 monitoren van onze webservers op beschikbaarheid en reactiesnelheid
  • 24/7 oplossen van mogelijke storingen aan onze webservers
  • Veiligheid updates en patches voor onze webservers
  • Na oplevering krijgt u één maand garantie

Beheer

Wanneer u een website of webwinkel heeft, krijgt u ook te maken met situaties waar u zelf niet direct de controle over heeft. Denk hierbij aan browser updates waardoor bepaalde elementen op uw website niet meer werken. Of verplichte aanpassingen door veranderde wet- en regelgeving.

Graag ontzorgen wij u en zorgen ervoor dat uw website of webwinkel altijd up-to-date is. Wij kunnen dit op urenbasis voor u verzorgen. U kunt ook een onderhoud & beheer pakket afnemen. U betaalt dan een vast maandbedrag en komt hierdoor niet voor onvoorziene kosten te staan. Wij verzorgen de volgende beheer werkzaamheden voor u:
  • Het terugplaatsen van een backup op uw verzoek
  • Het instellen of aanpassen van MX of DNS instellingen
  • Basis of uitgebreide inrichting Google analytics
  • Het jaarlijks updaten van uw website of webwinkel, zodat deze perfect werkt op de nieuwste browsers
  • Het doorvoeren van wijzigingen aan uw website of webwinkel wegens veranderde wet- en regelgeving
  • Het onderhouden van scripts en koppelingen met externe diensten, zoals koppelingen met uw kassasysteem, payment providers, vervoersdiensten, productfeeds, social media platforms etc.
  • De inrichting van proactieve monitoringscripts die productfeeds, dode links (404 error), de prestatie van uw webserver, order data, etc. controleren

Onderhoud

Ook voor aanpassingen aan uw website kunt u altijd bij ons terecht. Wij helpen u graag. In principe vinden aanpassingen aan uw website altijd op urenbasis (of op offerte basis) plaats. Het onderhoud aan uw website, webwinkel of nieuwsbrieven is ook opgenomen in onze beheer & onderhoud pakketten.

Bij onderhoud kunt u denken aan de volgende werkzaamheden:

  • Het bewerken en plaatsen van beeldmateriaal, teksten en video
  • Het uitvoeren van een APK, veiligheidscheck of usabilitytest op uw website
  • Designaanpassingen, bannerrealisatie, automatiseringsscripts, etc.

Onderhoud & beheer pakketten

De genoemde werkzaamheden onder beheer en onderhoud worden u aangeboden tegen een vast maandbedrag. Maar het onderhoud & beheer pakket biedt u ook de volgende voordelen:

  • Al uw vragen worden binnen 1 werkdag door ons opgepakt
  • Er is altijd een dynamische werkplek voor u beschikbaar in ons internetcafé. Met verse koffie en deskundige hulp in de buurt
  • Uw projectmanager blijft t.a.t. uw vaste aanspreekpunt, ook als er geen projecten lopen
  • U kunt onze garantieperiode verlengen naar 2, 3 of zelfs 6 maanden
  • Desgewenst monitoren wij uw website of webwinkel 24/7 op beschikbaarheid en reactiesnelheid
  • Onze storingsdienst is 24/7 voor u bereikbaar
  • U kunt jaarlijks deelnemen aan de NetCenter herhalings training

Neem contact met ons op voor meer informatie en voorwaarden van onze onderhoud & beheer pakketten.

WHITE contact center

Tijdens de looptijd van een project is de projectmanager van WHITE uw vaste aanspreekpunt. Maar ook als u geen lopende projecten heeft, kunt u altijd bij ons terecht. Speciaal hiervoor hebben wij het WHITE contact center ingericht: een centrale plek voor al uw vragen. Wanneer u een mail stuurt naar contact@white.nl komt uw vraag altijd direct bij de juiste persoon terecht en wordt u snel geholpen.

Wilt u meer informatie over onze beheer- en onderhoudspakketten? Bel of mail ons voor de actuele prijzen en voorwaarden