Online onderzoek

Wij zijn dagelijks bezig met kwaliteit. U toch ook? WHITE ontwikkelde voor u een online applicatie waarmee u eenvoudig klanttevredenheids-onderzoeken kunt organiseren, uitvoeren en analyseren. De my Value monitor wordt vooral gebruikt door (inter)nationale retailketens, maar ook door andere profit- en non-profitorganisaties. Voor veel van onze opdrachtgevers verzorgen we doorlopend klanttevredenheidsonderzoek. Regelmatig evalueren we samen de resultaten en bespreken de nieuwste mogelijkheden.

my-Value Monitor

Met de my-Value Monitor kunt u allerlei typen online onderzoek uitvoeren die u helpen om de kwaliteit binnen uw organisatie te waarborgen en waar mogelijk te verbeteren. U kunt hierbij denken aan het bevragen van uw klanten, niet-klanten of medewerkers middels een responsive vragenlijst die optimaal weergegeven wordt op PC, tablet en smartphone. We bieden u daarbij de volgende mogelijkheden:

  • E-mail uitnodiging met link naar uw online vragenlijst
  • Popup in uw website met link naar uw online vragenlijst
  • Link naar uw online vragenlijst in uw webwinkel-kassa na het plaatsen van een bestelling
  • Een bondig onderzoek via sms
  • Onderzoek middels QR codes in uw winkel filialen
  • Het verwerken van video, animatie en games in uw vragenlijst
  • Het verrijken van uw klantgegevens
  • Het toepassen van een intelligente routing door uw vragenlijst, waarbij volgende vragen afhankelijk zijn van eerder gegeven antwoorden
  • Het inrichten van custom dashboards in de my-Value Monitor
  • Het realiseren van custom rapportages en exports t.b.v. uw analyse

Leer van uw klanten

De my-Value Monitor biedt een ideaal platform om op korte en vooral lange termijn met uw klant te communiceren. Aan de antwoorden die u krijgt, ziet u meteen wat klanten van uw product of dienst vinden. Die feedback kunt u gebruiken om uw organisatie te verbeteren. Daarnaast kunnen klanten aangeven of ze een reactie van u verwachten. Dat geeft u een mooie kans om de relatie met hen te versterken. Aan het einde van de vragenlijst kunt u ze ook aanbieden om zich in te schrijven voor uw nieuwsbrief. Als u die nog niet heeft of toe bent aan een nieuwe versie, dan helpen we u graag verder.

De NPS (Net Promotor Score)

Een populaire vorm van klanttevredenheidsonderzoek is de Net Promotor Score. De NPS blinkt uit in eenvoud en geeft u meteen een helder beeld van de heersende mening over uw organisatie. Het draait slechts om één vraag: "zou u onze organisatie aanbevelen aan een vriend of collega?" De NPS geeft u snel en doeltreffend inzicht in de positie van uw organisatie in de ogen van uw klant.


Voordelen my-Value Monitor:

  • Gemiddeld meer dan 40% respons
  • Eenvoudig in gebruik
  • Binnen 24 uur resultaat, daardoor kunt u snel inspelen op de wensen van uw doelgroep
  • Onderzoeksresultaten en analyses worden op een overzichtelijke en aantrekkelijke wijze gepresenteerd
  • Dankzij de gebruiksvriendelijkheid en logische opbouw van de my-Value Monitor, krijgt u direct een helder beeld van uw situatie
  • Met de unieke logins bepaalt u zelf wie er binnen uw organisatie toegang krijgt tot welke onderzoeksresultaten
  • Het stelt u in direct contact met uw klanten en biedt u een continue waarborging van uw kwaliteit en klantgerichtheid
  • Onderzoeksresultaten kunt u gebruiken om uw organisatie te motiveren
  • Vragenlijsten zijn responsive opgebouwd voor een optimale weergave op PC’s, tablets en smartphones

Ondersteunende diensten

WHITE zorgt ervoor dat uw webapplicatie stabiel presteren op een veilige serveromgeving. Daarnaast bieden we allerlei ondersteunende diensten op het gebied van onderhoud, hosting diensten en domeinbeheer. Zo kunnen we diverse monitoring scripts programmeren om de prestaties van uw webapplicatie en server omgeving te monitoren. We kunnen dan direct schakelen wanneer nodig.

Meer informatie

Ga naar my-Value.nl voor meer informatie
of neem direct contact met ons op.